Etiketler

16 Temmuz 2017 Pazar

SEN ON YEDİ YAŞIMSIN

Sen On Yedi Yaşımsın / Miraç Çağrı Aktaş


Arka Kapak: 

Seni ''canımın içi''diye sevecek birini kaybettin.
Şimdi hiçbir can nefes olmayacak sana.
Daha çok sevileceğini umarak gittiğin yerde sıkışırsa
kalbin, elini kalbine koy. Çünkü o acı benim.
O sıkışmayla sana, bizi bitirme çabalarını ve
hiçe sayışlarını hatırlatmaya geleceğim.
Biliyor musun sevgilim? Seni sevdim.
Bir insan hayatında ne kadar çok ve ne kadar güzel
sevebilirse, o kadar sevdim.
Bu da benim yenikzaferim...


Sen benim ilk çaresizliğim,
sen benim ilk yenilgimsin.



Kitap bilgileri:

Yayın evi: Olimpos yayınları
Sayfa sayısı: 160
Baskı yılı: 2017

Deneme türünde olan kitap, daha çok gençlere hitap ediyor. Yazar konu olarak da bolca aşktan ve aşk acısından, özellikle karşılıksız olan aşk acısından bahsetmiş. Benim için okumasaydım da olur dediğim bir kitap. Kitaptan birkaç söz alıntıladım yine de;

Güzel seveni görmek için güzel bakmayı bilmek gerekirdi.
Ancak beni sevmeni beklemek de kör birinden görmesini istemekti.

Gözünüzü boyayan değil de kalbinizdeki en ufak hasarı onarmaya çalışan insanları sevin.

Bazı acıların kökü derindir, sarılmayla hafifletemezsiniz...

Herkesi senin gibi zannettim.
Affet beni kalbim, tüm suçlu benim.

Bazen kendi kabuğuna çekilmek iyi gelir. Her şeyin ve herkesin sesini kısıp yalnızca kendini dinlemek...

Kalp atıyorsa, umut vardır.

İnsanın kalbi de bir yerden sonra yoruluyor. Kan pompalamaktan değil, yanlış insana karşı doğru sevgiyi beslemekten.


Keyifli okumalar... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder