Etiketler

31 Temmuz 2017 Pazartesi

BKM KİTAP ALIŞVERİŞİM

BKM Kitap Alışverişim


BKM kitaptan daha önce hiç alışveriş yapmamıştım. Youtube kanallarında BKM kitap alışverişi ile ilgili birkaç videoya denk geldim. Daha sonra almak istediğim kitapları sipariş verdim. 30 Tl ve üzeri kargo ücretsiz, kapıda ödeme seçeneği de mevcut.


Kitaplar resimde gördüğünüz şekilde iyice paketlenmişti. Ptt kargo ile elime ulaştı.


Küçük Prens isimli kitabın ingilizcesini zaten okuyordum ama türkçesini de kardeşim için sipariş verdim. Kitap yorumu için buraya tık tık...

Alain de Botton'un Seyahat Sanatı isimli kitabını aldım. Kitap yorumu için buraya tık tık...

Birde Rotasız Seyyah isimli kitabı aldım. Bu kitabın yazarını uzun zamandır Youtube da ve Instagram da takip ediyorum. Kitabını da okumak istedim. Kitabın yorumu için buraya tık tık...

Kitaplar dışında kargodan BKM kitabın kendi ayraçları ve birde Kargo Garanti Belgesi çıktı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder