Etiketler

19 Ağustos 2023 Cumartesi

OKUYORUM, DİNLİYORUM, İZLİYORUM-3




Uzun zamandır kitap okuyamıyorum, yeni yıla girdiğimizden beri sadece bir kitap bitirebilirim. Yüksek lisans yapıyor olmamdan dolayı sürekli okuyorum, inceliyorum ama kitap okumaya zaman ayıramıyorum ya da tezden dolayı bunalıma girdiğim için okumak istemiyorum. Tez yazmak cidden buhranlı bir süreçmiş. 

Sırasıyla okumaya çalıştığım kitaplar şunlar,

yurt dışına gitmeyi düşündüğüm için ingilizce okumaya ağırlık vermek istiyorum ve en kolaydan başladım. The Fireboy isimli incecik bir hikaye kitabım var. Bunu daha önce okumuştum, bilmediğim kelimeleri tekrar etmek için okuyorum. 

Cemal Süreyya Sevda Sözleri isimli şiir kitabını arada açıp bir kaç şiir okuyorum ancak şiir okumayı hala sevemedim. 

Dorian Gray'in Potresi, uzun süredir okumaya çalıştığım bir kitap, aslında kolay okunan güzel bir kitap sevdim ama ben bir türlü okuyupta bitiremedim, elimde sürünüyor.

Böyle Söyledi Zerdüşt, bu kitabı daha farklı hayal etmiştim, zaten çok fazla okuma isteğim yok şu sıralar, arada elime alıp bir iki sayfa okurum, birazcık feyz alırım, bana motivasyon olur diye düşünmüştüm. Ancak pek istediğim gibi olmadı ve bu kitap bana biraz ağır geldi.

Dinlediklerimde ise Evdeki Saat- Uzunlar şarkısına takmış durumdayım. Genelde spor yaparken Mabel Matiz dinlemeyi seviyorum.

İzlediklerim kısmında şu sıralar izlediğim bir dizi yok, çok uzun zamandır dizi izlemiyorum. En son Modern Love dizisini izledim çok güzeldi, tavsiye edilir. Genelde film izlemeye çalışıyorum. Uzun uzun oturup dizi izleyecek vaktim yok ama sınavım ve tezim bittikten sonra acısını çıkarmayı planlıyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder